De taskforce achter de Paper Reach Survey

Deze studie werd gelanceerd op intiatief van bpost en geleid door een taskforce bestaande uit experten van de UMA, UBA, ACC en bpost media.

Dit team was verantwoordelijk voor het opstellen van de tender, het selecteren van het marktonderzoeksbureau, het ontwikkelen van de meest relevante methodologie en het valideren en interpreteren van de resultaten.

Het onafhankelijk marktonderzoeksbureau Profacts werd gekozen om deze studie uit te voeren.

Bernard Cools Linkedin

Bernard Cools

Chief intelligence Officer
Space
Remi Boel Linkedin

Remi Boel

Market Intelligence Director
OMD
Yves Van Landeghem Linkedin

Yves Van Landeghem

Managing Partner - Strategy Director
Leo Burnett
Florence Benayer Linkedin

Florence Benayer

Head of Market Intelligence
bpost
Virginie Leyman Linkedin

Virginie Leyman

Senior Market Intelligence Expert
bpost
Frédéric Jadinon Linkedin

Frédéric Jadinon

Head of Insights & Communication
bpost media
bpost
bpost bpost accelerating agencies UBA United Media Agencies