Paper Reach in enkele cijfers

Medium dat aantrekt

69% van de Belgen opent elke dag zijn brievenbus.

Medium dat nieuwsgierig maakt

80% van de Belgen is nieuwsgierig naar de inhoud van zijn brievenbus.

Medium dat boeit

75,8% van de Paper Mails wordt gelezen.

Medium dat emoties opwekt

57,7% van de Paper Mails wekt een positieve emotie op.

Medium dat meermaals bekeken wordt

Een ontvanger wordt gemiddeld 4 keer blootgesteld aan eenzelfde Paper Mail.

Medium dat activeert

45,2% van de Paper Mails leidt tot een commerciële actie.

(28,4% online, 26,8% offline | 22,9% presales, 15% sales, 8% WOM)

Medium dat gedeeld wordt

Elke Paper Mail wordt gemiddeld door 1,4 personen gelezen.

Medium dat duurzaam is

51,7% van de Paper Mails is na 1 week nog altijd actief in het hart van het huis.

Paper Reach in enkele woorden

Dat betekent dat één op de twee mensen reageert en bovenop het lezen een online of andere soort actie ondergaat. Ik vind dat resultaat écht indrukwekkend.

José Fernandez
Chief Customer Experience Officer - D'Ieteren

Het is heel nuttig voor ons, adverteerders, om meer kennis te krijgen over de effectiviteit van het medium. Dat je daarenboven kan segmenteren in doelgroepen, is voor ons zeer interessant.

Valérie Bracke
Head of Brand, Media & Communication - KBC

Adverteerders vertrouwen ons hun budgetten toe. Dus dat we nu in staat zijn de impactcijfers van een specifieke sector in te schatten en te tonen wat ze mogen verwachten voor dit budget, is een belangrijk element.

Delphine Goor
Hybrid Channel Manager - Mediaplus

Hoe verder de digitalisering gaat, hoe meer bijzonder dat fysieke wordt. En dat lijkt mij een van de grote voordelen van Paper Mail. Mensen pakken echt iets vast

Vincent D'Halluin
Managing Partner & Strategic Director - Mortierbrigade.
bpost
bpost bpost accelerating agencies UBA United Media Agencies